home  |  login  |  Lost Pass  



Kalandozók Karneválja Május 23!
cyrus -@-2009-04-18 10:47:07
Üdvözöljük régi és új M.A.G.U.S. játékosainkat egyaránt és azokat is, akik még csak most ismerkednek a legnagyobb rajongótáborral rendelkező magyar szerepjátékkal. A Kalandozók Karneválja a Tuan Kiadó hivatalos M.A.G.U.S. bajnoksága, amely idén másodszor kerül megrendezésre, s ezúttal a Gályák tengerének partjaitól északnyugatra elterülő vadonba invitáljuk a játékosainkat: a menekülő kyrek hátrahagyta ősi romok, az Ordan által dacosan tagadott titkok és a Hradzs eszükvesztette nemeseinek veszedelmei közé. A III. Kalandozók Karneválja versenysorozat 2009. évi, második versenyének időpontja 2009. május 23, helyszíne a József Attila Művelődési ház, 1131 Bp. József Attila tér 4. A verseny reggel 10 órakor kezdődik, kérjük, hogy a résztvevők lehetőleg már 9 óra 45 percre érkezzenek meg, hogy a regisztrációt követően időben kezdetét vehesse a játék.


Jelentkezni 2009. április 15-től lehet a kkarneval2009@gmail.com e-mail címen, ötfős csapatoknak. A jelentkezés feltételeiről részletesebben lentebb olvashatsz.

Tudnivalók

A kalandmodul címe: Kye-Lyron, az Új Ösvény

A modul a P.sz. 3753. esztendőben játszódik a Gályák tengerének partjától északnyugatra, a Hat Város Szövetségének területén. A kedvcsináló novella, illetve bővebb tájékoztatás a a játék helyszínéről hamarosan olvasható majd oldalunkon.

Karakteralkotás

Használható szabálykönyvek:
 - Új Törvénykönyv
 - Új Bestiárium

Illetve a tuan.hu-ra április 30-ig felkerülő új, klánokról és rendekről szóló anyagok.


A Karakteralkotás menete

A versenyen a korábbiaktól eltérően a csapatnak közös Tp mennyiségből kell gazdálkodnia, összesen 7005 Tp-t költhetnek el a játékosok karaktereik megalkotására.

Fontos kikötés még, hogy jelen esetben a karakteralkotásban az adott Tapasztalatai Szint eléréséhez szükséges Tp mennyiségnek nem az alsó, hanem a felső határát kell figyelembe venni. Tehát, egy 5. Lénykategóriás ember fajú lovag esetében, ha a csapatban 4. Tszű lovagként szeretne szerepelni, akkor nem 601, hanem 1000 Tp-t kell a közös összegből erre áldoznia.

A különböző Lénykategóriák Szintlépését lásd az Új Bestiárium 320. oldalán.

Az ideje bajnokságban egyedi önálló fajokkal, illetve az Új Bestiáriumban kidolgozott játékos lényekkel is lehet szerepelni. Fontos azonban megjegyeznünk, hogy legfeljebb 6. Lénykategóriás fajjal lehet nevezni. A Lényalkotás szabályait lásd az Új Bestiárium 311. oldalán.

Természetesen, ha a játékos eddig még nem létező egyedi fajjal szeretne indulni, amely megalkotható az Új Bestiárium Lényalkotó rendszere segítségével, ezt is megteheti. Ekkor azonban szándékát jeleznie kell, s a csapatnév, illetve a karakter nevének feltüntetésével választott, kidolgozott faját maximálisan 3 oldalnyi ismertetéssel együtt el kell küldenie a verseny főszervezőjének címére: tranceps@gmail.com.

Felszerelés

Mindent, ami a játékosok választott klánja, vagy rendje leírásában, mint induló felszerelésként szerepel a karakterek ingyenesen megkapnak. Ez esetben az induló pénzösszeg dobása úgy történik, hogy minden k6 dobás 3-t, minden k10 pedig 5-t jelent. A Vagyon Háttér esetében csakis az induló összeg a mérvadó, az éves jövedelemmel egyelőre még nem kell számolni. Az induló tőke esetében mindig a kisebb értéket kell figyelembe venni. Ha efelett bármi egyéb felszerelést szeretnének vásárolni, akkor minden egyes Tp, amelyet e célra költenek 1 ezüstöt ér. A varázstárgyakba, illetve gyógyitalokba zárt Mana-, illetve Kegypontokat is meg kell vásárolni; 1 Mana-, vagy Kegypont 5 Tp-költséggel bír. Abban az esetben, ha a karakterek valamelyike képes e tárgyakat elkészíteni, akkor a tárgyak költsége minden szempontból az egyötödére csökken.

Tehát egy átlagos, acél kard elkészítése, ha a karakter bír a Szakma (fegyverkovács) képzettséglegalább 3. fokával 1 arany helyett 2 ezüstre mérséklődik. Abban az estben, ha a fegyverből varázsfegyvert szeretne a csapat varázstudója készíteni (amelyhez vagy a fegyverkovács, vagy az ötvös szakma szükséges a rúnák bevésése miatt – szintén legalább 3. fokon – akkor a csapatnak nem 5 Tp-t kell fizetnie Mp-ként csupán 1-t. Hasonlóképpen a gyógyitalok, illetve varázsitalok elkészítése is csupán 1 Tp költséggel bír Kegy-, illetve Mana pontonként, ha a csapat papjai, paplovagja, varázstudói képesek ilyesmire.

A különféle fegyverek és használati tárgyak beszerzési árai az Új Törvénykönyv 194. oldalán találhatóak, a varázstárgyak fizikai komponenseinek árai pedig a 497. oldalon.

A Mérgek, ajzószerek és egyéb anyagok előállítási költsége a következőképpen számolandó ki: 1 adag méreg annyi Tp-be kerül, amennyi a szükséges Ismeretpontok összege. Az Alkímiával készült anyagok esetében ez a szükséges Alkímia képzettség szintjének az ötszöröse. Méregkeveréssel, vagy Alkímia képzettséggel bíró karakterek e költségeket a fentiekhez hasonlóan csökkenthetik az egyötödére, ha bírnak a szükséges képzettség megfelelő fokával.

Kérjük, hogy a felszerelési listát külön papíron hozzátok magatokkal (az árakat kérjük, részletesen tüntessétek fel), hogy a Kalandmesterek a játék végeztével a szervezőkhöz eljuttathassák listátokat.


Előtörténet

A karakterek előtörténete részét képezi a verseny pontozásának, ezért a karakterek előtörténeteit kérjük egy file-ban, tehát az egész csapatét egyben kkarneval2009@gmail.com e-mail címre várjuk.

A beküldés határideje: 2009. május 15.

Kérjük, minden csapat küldje el a határidő lejártáig az előtörténetét, mert az utolsó előtörténet beérkezése után tudjuk csak kiosztani a csapatok kalandmestereit.

Az előtörténetek formai és tartalmi megkötései, melyeket szintén kérünk figyelmesen elolvasni és betartani, a következők:

A kalandmesterek és a szervezők munkáját megkönnyítendő kérjük, hogy minden egyes karakter előtörténetének elején jól elkülönítve szerepeljen:
- a csapatnév
- a játékos neve
- a karakter neve
- a karakter faja
- a karakter iskolája
- a karakter szülőföldje

Az egyes karakterek előtörténete és az Erionba való érkezésük elbeszélése maximálisan egy oldal hosszúságú lehet, 12-es méretű Times New Roman betűtípussal. Kérjük, hogy képeket, rajzokat ne csatoljatok a file-hoz, ezek nem fognak beleszámítani a pontozásba. Az értékelésnél nem feltétlenül a kiemelkedő irodalmi alkotásokat díjazzuk, sokkal inkább azt, hogy mennyire érzékletes leírást ad a karakter személyiségéről, jelleméről, hogy KM mennyire képes elképzelni a karaktert.

A csapat közös előtörténetében az alábbiaknak kell szerepelnie:

A csapat hogyan találkozott össze, milyen eszme, közös cél tartja egyben a kompániát? (A versenyen nincs mód összemesélésre), illetve miképpen érkeztek Erionba, vagy a Hat Város szövetségébe.

Díjazás

A versenyen a három legjobbnak ítélt csapat részesül díjazásban. A könyvutalványok mellett idén terveink szerint a már megszokott acélt is oldalukra köthetik majd a kiemelkedő szerepjátékos teljesítményt nyújtó játékosok.

Helyszín

A Kalandozók Karneválja versenysorozatnak helyt adó József Attila Művelődési központról bővebben az intézmény honlapján, a www.kultura13.hu olvashattok.

Nevezés

A versenyre 5 fős csapatok jelentkezését várjuk, a nevezési díj 1800 Ft/fő

A nevezési díj befizetési határideje 2009 május 15.

A befizetési határidő után, a kiadó hibáján kívüli bármilyen okból történő részvétellemondás esetén, pénzvisszafizetést nem áll módunkban eszközölni.

A nevezési díj befizetését kizárólag banki átutalással áll módunkban elfogadni! Az átutalásokat a következő számlára várjuk:

Mórocz Tibor
Erste Bank
11600006-00000000-09518391

A Közlemények rovatban kérjük mindenféleképpen tüntessétek fel a csapatotok nevét.

Különleges esetben, személyesen, a Tuan Kiadó könyvesboltjában is befizethetitek a részvételi díjat, az alábbi címen:

1062 Budapest, Andrássy út 86. – A Könyvesbolt.

Kérdéseiteket, ötleteiteket a kkarneval2009@gmail.com e-mail címen várjuk.

A Kalandozók Karneválja Szervezői

 

by Tuan.hu


  Vissza

 

 

iNkParADe.white Skin by Cyrus© 1998-2019