home  |  login  |  Lost Pass  



VII. Mentálcsavar Találkozó
cyrus -@-2009-08-31 11:11:20
*VII. Mentálcsavar Találkozó*
*- debreceni asztali M.A.G.U.S. szerepjáték-verseny -*

* *

*Helye: BarBár Klub / **4032 Debrecen, Martonfalvi u. 2.*

*Időpont: 2009. szeptember 26. (szombat) 10:00-20:00*

* *

10:00-10:30     Regisztráció
10:30-11:00     Köszöntő, csapatok kiosztása
11:00 - 19:00   Versenymodul
19:00 - 19:30   Eredmények összesítése
19:30 - 20:00   Eredményhirdetés



Befizetendő összeg: *1000* *HUF*

A Kalandmesterek ingyen, a klubtagok 50%-os kedvezménnyel vehetnek részt a
versenyen.

* *

*Befizetés módja:*

Személyesen a lent nevezett két személy bármelyikének vagy banki
átutalással. Tulajdonos: Fekete Márton. Bankszámlaszám:
10300002-10333844-49010017 (MKB)


*Jelentkezési határidő: 2009. szeptember 20. (vasárnap)*


*Elérhetőségek*

            Rufus (Fekete Márton) (30) 210-41-25

            Rhea (Kis Andrea)                  (70) 531-93-38

            mentalcsavar@gmail.com



*Karakteralkotás és kalandinformáció*


A kalandmodul a 13. és 14. Zászlóháború közötti, polgárháborúba süllyedt
Tiadlanban játszódik, annak is dél-keleti részén, a Gamelion-hegység Hármas
Királyság felőli oldalán.

A karakterek a Lighan városát irányító Ilo Tial nara kereskedőklán
zsoldjában álló harcosok, varázshasználók.

A kalandmodul lejátszására 3-5 fős csapatok jelentkezhetnek.


A karakteralkotáshoz minden - és KIZÁRÓLAG - az Első Törvénykönyv (ETK)
rendszerében megjelent hivatalos szabálykönyv használható: a Második
Törvénykönyv (MTK), a Harcosok, Gladiátorok, Barbárok Kézikönyve (HGB), a
Papok, Paplovagok Kézikönyvének I. és II. kötete (PPL I-II).


A karakterek 5. Tapasztalati szintűek, minden dobott értékük automatikusan
maximális.


Az amund, a dzsenn és a khál tiltott fajok. Az elfek csak kiszakadottak
lehetnek, esetleges torzulásaikat (testi és lelki) a helyszínen határozza
meg a Kalandmester a Summarium alapján.

A Harcos kasztú karaktereknek kötelező iskolát választani a HGB oldalairól
és ennek megfelelően megalkotni a karaktert. A Tűzvarázsló, a dzsad istenek
papjai, a Nomád sámán, az Amazon, a Barbár és a Sámánpapok tiltott kasztok.


A kilenc alapképesség (Erő, Állóképesség, Gyorsaság, Ügyesség, Egészség,
Szépség, Intelligencia, Akaraterő, Asztrál) mindegyike 14-ről indul,
melyeket 1-1 arányban lehet változtatni egymás között. Tulajdonságaik között
nem szerepel az Érzékelés, ezt a MTK megfelelő képzettsége százalékos
rendszerben pótolja. A kiválasztott faj Tulajdonság-módosítóit a pontok
elosztása után kell hozzárendelni a megfelelő értékekhez.


A karakterek induló vagyona 25 arany fejenként, amelyet a
Pénzügyek/Birtokigazgatás képzettség Alapfoka 35, Mesterfoka 50 aranyra
növel. A pénz szabadon átosztható a csapat tagjai között.


Egy karakter legfeljebb egy Hatalom amulettel rendelkezhet.


Amennyiben a karakter rendelkezik egy legalább 1 oldalas előtörténettel,
melyet a helyszínen gépelt oldal formájában a Kalandmester rendelkezésére
tud bocsátani, úgy Tulajdonságai közül öt 15-ös értéken indul, induló
vagyonához pedig 10 aranyat adhat.



A tiltott fajok és kasztok is játszhatóak. Képviselőiknek eggyel alacsonyabb
(4) Tapasztalati szinttel kell számolniuk. Öt induló Tulajdonságuk
csökkentett, 13-as értékkel bír (előtörténettel mindegyik 14-es), induló
vagyonuk pedig fele a nem-tiltott fajok és kasztok képviselőinek.


by Mentalcsavar team :)



  Vissza

 

 

iNkParADe.white Skin by Cyrus© 1998-2019