home  |  login  |  Lost Pass  



Négy Kapu M.A.G.U.S. versenysorozat 2010/V
cyrus -@-2010-01-03 22:45:37

A Négy Kapu Társasága a 2009/2010-es esztendőben meghirdetett tizenkét fordulós M.A.G.U.S. szerepjáték-versenye az ötödik  fordulójához érkezett. Ez a forduló nem csak amiatt különleges, mert egyes csapatok JK-i már a versenysorozat több mint egyharmadát sikeresen maguk mögött tudhatják, hanem azért is, mert a mostani versenyben jelennek meg nyíltan azok az eddig titkon a háttérben megbúvó frakciók és események, amelyek majd befolyásolják Ynev jövőjét. Természetesen ezen rejtett erők mellett az is most válik egyértelművé, hogy az eddigi tevékenysége a játékos csapatoknak milyen változásokat hozott az eredetileg felvázolt cselekményvonalba, illetve ki mennyire szólt, vagy szólhatott bele a történelem alakulásába.

Természetesen a továbbiakban is várjuk új csapatok jelentkezését, akik szívesen bekapcsolódnának a tizenkét részes egybefüggő krónika fejezeteibe, hogy kezükbe vegyék Új-Godon történelmének formálását.

A Négy Kapu versenysorozat negyedik megmérettetésre 2010. január 9-én 12 órátólkerül majd sor a Főnix Klubban.
A versenyről bővebben – Tudnivalók, Karakteralkotás, Jelentkezés – az alábbiakban olvashattok. További kérdéseiteket a negykapu@gmail.com e-mail címen várjuk.

Tudnivalók

A rendezvény helyszíne: Főnix klub 1061, Budapest, Paulay Ede u. 5.
Jelentkezni a negykapu@gmail.com e-mail címen, három-, ötfős csapatoknak. A jelentkezés feltételeiről részletesebben a továbbiakban olvashatsz.
A kalandmodul címe: Ébredés.
A modul a P.sz. 3757. esztendőben játszódik Syburrban.

Karakteralkotás

Használható szabálykönyvek:

  • Új Törvénykönyv
  • Új Bestiárium

A Karakteralkotás menete

A versenyen a csapatnak közös Tp mennyiségből kell gazdálkodnia, összesen 8500 Tp-t költhetnek el a játékosok karaktereik megalkotására. Azonban azt figyelembe kell venni, hogy minden esetben a Szintlépés c. táblázatokban feltüntetett értékek felső határát kell elérni az adott Tapasztalati pont-mennyiséget illetőleg, ahhoz, hogy az adott karakter az adott Tapasztalati Szintet elérje. Például egy 5. Lénykategóriás teremtménynek ahhoz, hogy a 2. TSz-re lépjen 300 Tp-t kell elérnie.
Azok a csapatok, akik a korábbi versenyen is részt vettek a fetiek mellet még fejenként 200 Tp-t oszthatnak el. Ez a plusz Tp a csapattagok között átadható.
Fontos kikötés még, hogy a játék során csakis 5.-6. Lénykategóriába tartozó fajú karakterrel lehet játszani, azaz lehetőség van az Új Bestiárium szerint is kidolgozni különböző lényeket. Természetesen, ha a játékos eddig még nem létező egyedi fajjal szeretne indulni, amely megalkotható az Új Bestiárium Lényalkotó rendszere segítségével, ezt is megteheti. Ekkor azonban szándékát jeleznie kell, s a csapatnév, illetve a karakter nevének feltüntetésével a választott, kidolgozott faját maximálisan 3 oldalnyi ismertetéssel együtt el kell küldenie a verseny szervezőinek címére: negykapu@gmail.com.

Felszerelés

A karakterek ingyenesen megkapnak minden felszerelést, amelyet a klánjuk, avagy rendjük biztosít számukra. Ezeknek az eszközöknek a felsorolása minden szervezet leírásában, mint „induló felszerelés” szerepel.
A karakterek induló tőkéjének megállapítása az Új Törvénykönyvben, a 193. oldalán leírtaknak megfelelően történik. Ez esetben minden k6 dobás 3-t, minden k10 pedig 5-t jelent. A Vagyon Háttér esetében csakis az induló összeg a mérvadó, az éves jövedelemmel nem kell számolni. Az induló tőke esetében mindig a kisebb értéket kell figyelembe venni. Ha efelett bármi egyéb felszerelést szeretnének vásárolni, akkor minden egyes Tp, amelyet e célra költenek 1 ezüstöt ér.
A varázstárgyakba, illetve gyógyitalokba zárt Mana-, illetve Kegypontokat is meg kell vásárolni; 1 Mana-, vagy Kegypont 5 Tp-költséggel bír. Abban az esetben, ha a karakterek valamelyike képes e tárgyakat elkészíteni, akkor a tárgyak költsége minden szempontból az egyötödére csökken.Tehát egy átlagos, acél kard elkészítése, ha a karakter bír a Szakma (fegyverkovács) képzettség legalább 3. fokával 1 arany helyett 2 ezüstre mérséklődik. Abban az estben, ha a fegyverből varázsfegyvert szeretne a csapat varázstudója készíteni (amelyhez vagy a fegyverkovács, vagy az ötvös szakma szükséges a rúnák bevésése miatt – szintén legalább 3. fokon – akkor a csapatnak nem 5 Tp-t kell fizetnie Mp-ként csupán 1-t. Hasonlóképpen a gyógyitalok, illetve varázsitalok elkészítése is csupán 1 Tp költséggel bír Kegy-, illetve Mana pontonként, ha a csapat papjai, paplovagja, varázstudói képesek ilyesmire.
A különféle fegyverek és használati tárgyak beszerzési árai az Új Törvénykönyv 194. oldalán találhatóak, a varázstárgyak fizikai komponenseinek árai pedig a 497. oldalon.
A Mérgek, ajzószerek és egyéb anyagok előállítási költsége a következőképpen számolandó ki: 1 adag méreg annyi Tp-be kerül, amennyi a szükséges Ismeretpontok összege. Az Alkímiával készült anyagok esetében ez a szükséges Alkímia képzettség szintjének az ötszöröse. Méregkeveréssel, vagy Alkímia képzettséggel bíró karakterek e költségeket a fentiekhez hasonlóan csökkenthetik az egyötödére, ha bírnak a szükséges képzettség megfelelő fokával.
Kérjük, hogy a felszerelési listát külön papíron hozzátok magatokkal (az árakat kérjük, részletesen tüntessétek fel), hogy a Kalandmesterek a játék végeztével a szervezőkhöz eljuttathassák listátokat.

 
1 Tp 1 ezüst.
5 Tp 1 Mana-, vagy Kegypont az adott varázstárgyakban.
1 Tp 1 Mana-, vagy Kegypont az adott varázstárgyakban, ha valamelyik karakter készíti.

Előtörténet

Mivel már a modulok során szereplő karakterek nagy részét ismerjük, így csak az új csapatoktól vagy új játékosoktól várjuk az előtörténeteket. Természetesen megköszönjük, amennyiben a karakterlapokat is előre elkülditek. Az írásműveket anegykapu@gmail.com e-mail címre várjuk. 

A beküldés határideje: 2009. december 4. 

A kalandmesterek és a szervezők munkáját megkönnyítendő kérjük, hogy minden egyes leírás elején jól elkülönítve szerepeljen:

  • a csapatnév
  • a játékosok neve
  • a karakterek neve
  • a karakterek faja
  • a karakterek iskolája
  • a karakterek szülőföldje


Az értékelésnél nem feltétlenül a kiemelkedő irodalmi alkotásokat díjazzuk, sokkal inkább azt, hogy mennyire érzékletes leírást ad az adott vidékről, a karakterek "otthonáról" az ismertetőtök.

Díjazás

A versenyen a három legjobbnak ítélt csapat részesül díjazásban, illetve külön díjak is kiosztásra kerülnek: A "Legjobb szerepjátékos díj", a "KM-átka díj" és a "Looser díj".

Helyszín

A Főnix klub, amely versenysorozatunk vendéglátója lesz, könnyen megközelíthető a Deák térről, alig ötpercnyi sétával.
A klub címe: 1061, Budapest, Paulay Ede u. 5. – www.kacajfalva.hu
A regisztrációt 11 óra 30 perckor kezdjük. A tényleges játék és a verseny 12 órakor kezdődik.

Nevezés

A versenyre 3-5 fős csapatok jelentkezését várjuk.
A nevezési díj 950 Ft/fő.
A nevezési díjat a helyszínen a verseny kezdete előtt, vagy A Könyvesboltban 1062 Budapest, Andrássy út 86. fizethetitek be.
Kérdéseiteket, ötleteiteket a(z) negykapu@gmail.com e-mail címen várjuk


by Tuan.hu


  Vissza

 

 

iNkParADe.white Skin by Cyrus© 1998-2019